zaterdag 25 juni 2016

Aardbeienloop

Mijn vrouw moest vanmorgen aan de slag op de volkstuin. Ik fietste met haar mee om aansluitend boodschappen te gaan doen bij "De Helianth". Deze bracht ik thuis om me vervolgens om te kleden. Met mijn hardloopkleren aan liep ik naar de volkstuin toe, waar ik eerst met een heggenschaar het gras op de tuinpaden knipte.

Vervolgens plukte ik 2 dozen aardbeien. Het oogstseizoen is over zijn hoogtepunt heen. De overvloedige regenval van de afgelopen week is niet bevorderlijk voor een goede groei van de aardbeien.

Het is duidelijk: het betreft wel Hollandse aardbeien.

Na gedane arbeid liep ik naar huis terug, waar ik kon zien, dat Dylan Groenewegen Nederlands kampioen op de weg werd.

Het komende jaar mag dit enorme sprinttalent met een rood-wit-blauw wielershirt gaan koersen.

Geen opmerkingen: