woensdag 8 mei 2019

"Hetzelfde als de vorige keer!"

Het was bepaald geen droge dag vandaag en ook niet bepaald windstil.
Vandaag had ik diverse korte ritjes op de fiets. Onder andere naar Edwin Minnee, waar ik het voor het knippen uitgebreid had over het schaatsen en de Leidse IJshal.
Mijn haar liet knippen met de woorden: "Hetzelfde als de vorige keer!"
In februari kwam ik thuis met een Beatle-kapsel. Ada verwelkomde me hartelijk: "Je bent nog nooit zo mooi geknipt!"
Als voorbeeldig echtgenoot is het mij immer een grote vreugde om mijn vrouw tevreden te stellen, dus met hetzelfde gemak ging ik voor hetzelfde kapsel.
Hetgeen klopte. Dit keer kreeg ik te horen: "Keurig geknipt."
Mijn haar is langer dan gebruikelijk bij de marathon van Leiden, maar het weer is ook een stuk kouder dan de afgelopen jaren in mei.



Geen opmerkingen: