donderdag 14 november 2019

Snipverkouden

Tot 2002 vond je het helemaal niet erg om snipverkouden te zijn.
Tegenwoordig ligt dat toch een slagje anders. Ik lig vandaag dan ook voornamelijk. Vanmorgen werd ik hoestend en proestend wakker. Dat weerhoudt me er normaal gesproken niet van om gewoon alles te doen. Maar de combinatie van met zweet op het voorhoofd wakker worden, terwijl ik het onder de wollen dekens nog niet warm had, zei me voldoende.Nu moet ik uitzieken.
De enorme hoeveelheid regen van de afgelopen weken in combinatie met vrij lage temperaturen zijn niet bepaald bevorderlijk geweest om de verkoudheid, waar ik al 2 weken mee rondloop, te overwinnen.
Dus helaas, ik heb me ziek moeten melden en me af moeten melden bij de "Krasse knarren", waarmee ik iedere donderdagmorgen in de Leidse IJshal schaats.
En nu maar hopen, dat ik zondag voldoende ben hersteld om de Zevenheuvelenloop te kunnen lopen. Maar goed, ik heb dit jaar eerder met dit bijltje gehakt en dat leverde nog een zeer verrassende uitslag op!

Geen opmerkingen: