woensdag 11 november 2020

Tandartsbezoek

In dit coronajaar zijn een heleboel gebruikelijke zaken anders. Zo ook het traditionele tandartsbezoek. Normaal gesproken had ik de halfjaarlijkse controle in maart en september. Beide schoven 2 maanden op. Zodoende fietste ik vanmorgen naar Leiden-Noord voor het controlebezoek.

Het lastigste vond ik, dat in het kader van de coronamaatregelen het toilet in de tandartspraktijk was gesloten. Maar goed, het is zoals het is.
De controle verliep vrij vlotjes. Dat de tandarts mij een uitdagend gebit toedichtte, dat nam ik voor lief. Dat vind ik mijn hele leven al. Wat dat aangaat zijn we het roerend met elkaar eens.

De controle leverde wel op, dat ik in december weer terug mag komen. Er zat een gaatje onder een kroon. En dat past wel in 2020. Het Latijnse woord voor kroon is corona....

Geen opmerkingen: