donderdag 8 september 2022

Uitslagen

Bij sport draait het uiteindelijk om de uitslagen. Wat dat aangaat konden mij de uitslagen van het voetbal de afgelopen 2 dagen wel bekoren. 

Dinsdagavond plaatsten de Oranje leeuwinnen zich op zijn Duits voor het Wereldkampioenschap door in de laatste minuut van de blessuretijd de winnende 1-0 binnen te tikken.

Ajax gaf gisteren een voetbalshow tegen de Rangers uit Glasgow: 4-0.

Bij medisch onderzoek ben je ook altijd benieuwd naar de uitslagen. Welnu, het bloedonderzoek van afgelopen dinsdag zag er goed uit. Alle bloedwaarden zaten binnen de veilige marges. 

Ook de uitslag van de ochtendurine was bekend. Deze was van een dusdanig uitmuntende kwaliteit, dat studentenvereniging "Tragos" uit Maastricht mij een lucratief contract voor legde voor de ontgroening van 2023.

Ik verlaag mij niet tot dit soort vernederingen. Maar als alternatieveling had ik natuurlijk wel een aanlokkelijk alternatief in de aanbieding.

Dat maakt het voor IEDEREEN gezellig!

Geen opmerkingen: