woensdag 11 januari 2023

"Dat ziet er goed uit!"

Gisteren beleefden we een kletsnatte middag.

Vanmorgen was het vriendelijker weer. Halfbewolkt en droog.

Om half 10 fietste ik naar Leiden-Noord, waar ik een afspraak had met de tandarts. Na de halfjaarlijkse controle kreeg ik een compliment: "Dat ziet er goed uit!"
"Ik begin het te leren", antwoordde ik.
"Je hebt er wel 60 jaar over gedaan", zei de vrouwelijke tandarts ad rem.

Vanaf de tandartsenpraktijk fietste ik naar een imker in Leiderdorp, waar ik lege honingpotten inleverde voor hergebruik. In ruil ervoor kreeg ik  Pronck tripel.

"Dat ziet er goed uit!", dacht ik.
Ik fietste naar de Boerenmarkt en vandaar naar "De Helianth" om de levensmiddelenvoorraad weer op peil te brengen. Vandaar reed ik door naar de bouwplaats van IJshal "De Vliet", waar na de  Kerstvakantie de bouwwerkzaamheden waren hervat.


Ik aanschouwde het en ik wist het zeker: "Dat ziet er goed uit!"

Geen opmerkingen: