maandag 12 december 2016

Naweeën

De naweeën van de inspanning op de 1000 rondjes deed zich vandaag vooral voelen in de vorm van een nog forsere verkoudheid dan gisteren. Nu kan ik niet zeggen, dat het anders minder zou zijn geweest. Als ik thuis was gebleven, dan had ik net zo goed de hele dag met een verkouden kop rondgelopen.
De rechterkuit heeft zich na de massage na de 1000 rondjes van Leiden ook redelijk gehouden. Uiteraard fietste ik naar mijn werk met een lichter verzet. In zulke omstandigheden heb je meer aan op souplesse rijden dan op kracht.
Vanmorgen had ik werk achter de schermen, dus kon ik zittend werken. Vanmiddag stond ik in de uitlening en dat betekent vrij veel wandelen. Af en toe deed de inspanning zich in de rechterkuit voelen. Maar dat stelde niets voor met gisteren. Toen voelde ik de kuit 1000 rondjes lang....

Eén ding is zeker: vanavond ga ik vroeg naar bed.

Geen opmerkingen: