zaterdag 5 augustus 2017

De Horsten

Na gisteren 52 kilometer gefietst te hebben, op dit punt deed ik het vandaag rustiger aan. Verder dan 27 kilometer kwam ik niet. Daar stond tegenover, dat ik vandaag een duurloop van 8 kilometer gedaan heb.

Om 12 uur had ik afgesproken met Hans Boers. Ik fietste naar station Voorschoten, waar vandaan we samen naar de Horstlaan liepen over de Velostrada. Via de achteringang liepen we "De Horsten" in, waar we dezelfde route liepen als 4 weken geleden.
Onderweg in het verder opvallend rustige bos hadden we elkaar voldoende te vertellen. Een schoonzus van Hans is tijdens mijn fietsvakantie overleden, terwijl ik genoeg verhaalstof had van de reis naar de Vogezen en het Zwarte Woud.

De tijd vloog bij de duurloop van 50 minuten door en om "De Horsten".

Geen opmerkingen: