woensdag 2 augustus 2017

Een trainer van niks

Voor de derde keer dit seizoen stond ik op het rooster om skeelertraining te geven aan de G-schaatsers, voor de derde keer ging het niet door. De eerste keer was de wind spelbreker, de tweede keer regende het en ook vandaag was dat het geval. Om half 8, bij het begin van de training, regende het op zijn hardst.
Skeeleren is wat dat aangaat een echte mooi weer-sport, dus ik hoefde niet eens naar de skeererbaan in Leiderdorp te fietsen omdat er enige kans was dat het nog door zou gaan.

Voor degenen, die altijd al dachten, dat ik een trainer van niks was: dit skeelerseizoen kan ik hen geen ongelijk geven....
Nu heeft natuurlijk elk nadeel zijn voordeel. Het programma, dat ik voor mijn eerste skeelertraining in elkaar gezet had, kan ik nu voor de vierde keer gebruiken.

Maar ja, dan moet het weer natuurlijk wel meewerken op "mijn" woensdagavonden, want anders heb ik er nog niks aan.

Geen opmerkingen: