dinsdag 29 augustus 2017

Dinsdagavondtraining

Decennialang was de dinsdagavond mijn vaste trainingsavond. In de zomer deed ik mee aan de droogtraining van de IJVL, in de wintermaanden draaide ik zeer veel rondjes in de Leidse IJshal.
Een paar jaar geleden werden de restanten van de droogtrainingsgroep samengevoegd met de maandaggroep en trainen wij voortaan op maandagavond.
Schaatsen deed ik vanaf die tijd op dinsdagmorgen met de "Krasse knarren".  Maar door het huisarrest kon ik vanmorgen juist niet skeeleren.

Maar na een tropische dag in het zuiden van het land kreeg ik op deze zwoele dinsdagavond alsnog een herkansing. Om 10 over 8 reed ik de straat uit voor anderhalve ronde om de Stevenshof. Met 10 kilometer skeelerplezier had ik na het avondeten in de tuin een heerlijk toetje. Dit recept kan ik iedereen aanraden.

Geen opmerkingen: