vrijdag 24 augustus 2018

Ontstressen

Maandag beginnen de scholen in onze omgeving weer. Daar mijn vrouw een voorbereidende vergadering voor het nieuwe schooljaar had, had ik vandaag een snipperdag opgenomen om op onze kleinzoon te passen.
Om half 7 stapte ik uit bed en fietste ik naar Leiden Centraal, waar ik om 7 uur de trein naar Rotterdam had. Daar reed ik met een OV-fiets naar het huis van Faas toe voor een heerlijk dagje ontstressen.
De details zal ik u verder besparen, maar na 3 weken zie je telkens weer, hoe hard een baby groeit.
Tijdens een van de 2 wandelingen met de wandelwagen op deze eerste frisse dag in 2 maanden tijd  kwam ik in de buurtbibliotheek, waar ik dit boek voor Faas uitzocht.
Ik kan u garanderen, dat het een boekenwurm wordt. Hij verslindt nu al boeken!
Voor de rest was het een heerlijke ontspannen dag met de ultieme vorm van ontstressen: toen Faas in slaap gevallen was, volgde opa zijn voorbeeld....


Geen opmerkingen: