vrijdag 28 september 2018

Een lot uit de loterij

Afgelopen zaterdag was de trekking van de 333m-loterij van de Leidse IJshal. Ik had aardig wat loten gekocht en zowaar had ik een prijs gewonnen: een vrijkaartje.
Daar had ik wat aan. Ik neem ieder jaar een abonnement!
Nee, dan had 1 van mijn 8 zusters het beter voor elkaar. Zij had een clinic met Olympisch kampioen Mark Tuitert gewonnen. Probleem daarbij was, dat zij de 70 al gepasseerd is en al jaren niet meer geschaatst heeft. Zij gaat er kortom geen gebruik van maken.
Derhalve schonk zij mij die prijs. Voor mij dus een lot uit de loterij.
Probleem hierbij is het reglement van de loterij, waarin staat, dat de prijs niet overdraagbaar is. Maar wellicht dat er in mijn geval vanwege mijn inzet voor de IJshal een mouw aan gepast kan worden....

Geen opmerkingen: