dinsdag 11 september 2018

Verklaring omtrent gedrag

Vanmorgen viel er een brief van het ministerie van Justitie en Veiligheid op de deurmat. Deze bevatte een Verklaring omtrent gedrag, in het jargon een VOG genaamd.
Nu zijn er genoeg mensen, die zonder Verklaring omtrent gedrag door het leven moeten, en binnen een paar jaar had ik een tweede te pakken. Maar ja, als je aan voorbeelgedrag denkt, dan denk je natuurlijk meteen aan mij!



In december 2016 had ik er namelijk al eentje ontvangen als vrijwilliger van de Stichting IJshal Leiden. Nu verzocht ook IJssport Vereniging Leiden alle trainers om een VOG aan te vragen.
Donderdagavond stuurde in dit verzoek naar het ministerie van Justitie en Veiligheid, vanmiddag had ik deze al. Voorbeeldig snel!
Maar ja, ik heb natuurlijk wel wat geschreven over veiligheid....

Geen opmerkingen: