woensdag 16 januari 2019

Een doordeweekse trainingsdag

Het was vandaag een gewone werkdag. Dat gold ook voor het weer. Als de wind uit het westen waait in de wintermaanden, dan valt er aan de kust de meeste regen. Dat bleek.
Vanmorgen fietste ik om 8 uur in een licht miezerbuitje naar mijn werk, waar ik kratten met boeken in de biebauto laadde om naar de filialen te brengen. Na deze gedoseerde krachttraining werkte ik vanmorgen in filiaal Hoornes/Rijnsoever om in de middag met 8 volle kratten naar de Hoofdbieb terug te fietsen.
Na wat roosterzaken afgehandeld te hebben en de wekelijkse aanschafinformaties te hebben doorgenomen, fietste ik met de harde wind in de rug in de regen naar Hillegom, waar ik met Joep had afgesproken. Bij hem at ik pompoensoep met skyr als toetje.
Na de thee kon ik mijn regenpak weer aantrekken voor een fietstocht van 20 kilometer met windkracht 5 tegen. Om 9 uur was ik weer thuis na in totaal 52 kilometer te hebben gefietst op een doordeweekse trainingsdag.

Geen opmerkingen: