woensdag 15 januari 2020

Volle bak

Vanmorgen kreeg ik een mailtje van de IJVL. Volgende week woensdag zijn de jaarlijkse schoolkampioenschappen voor basisscholen in de Leidse IJshal. Aan de IJVL was gevraagd of zijn voor de kinderen, die op de binnenbaan staan te wachten, basale techniektrainingen willen geven.
Daar ik nog een week of 5 vakantie van vorig jaar had staan, was het geen probleem om een middag voor het goede doel op te offeren. Op mijn werk was het zo geregeld.
Toen ik het in mijn agenda noteerde zag ik een mooi rijtje staan:
Dinsdagochtend - Krasse knarren
Woensdagmiddag - Schoolkampioenschappen
Donderdagochtend - Krasse knarren
Vrijdagmiddag - Schaatsles voor kinderen van de IJVL
Zaterdagavond - G-schaatsers
Vijf dagen op rij op het ijs. Dat is nog eens volle bak.
Even voor alle duidelijkheid: het is geen werk, maar mijn hobby. Wat dat aangaat ben ik een oprechte amateur.


Geen opmerkingen: