woensdag 25 maart 2020

Stille Rijn

Het is deze dagen opvallend stil op straat. De Stille Rijn kan daar model voor staan.
Vanmorgen deed ik boodschappen op de stille boerenmarkt bij de Waag, waarna ik naar Vrouwensteeg, waar mijn vrouw bij "De Brandnetel" hetzelfde deed. Dat deed ik via de Stille Rijn, waar wij vroeger vaak fietsreisgidsen kochten bij boekhandel Zandvliet.
Daar er slechts 2 klanten tegelijk in deze biologische winkel binnen mochten zijn, deed ik, terwijl ik buiten een minuut of 10 moest wachten, wat schaatsstappen.
We hadden immers een koude nacht achter de rug.
Op gepaste afstand van elkaar reden we naar huis toe, waar we koffie en thee dronken. Ada ging naar haar school voor een klus, terwijl ik de boodschappen naar mijn schoonouders bracht. Zowel op de heenweg als op de terugweg was het opvallend stil op straat.

Geen opmerkingen: