woensdag 16 februari 2022

Mondkapjes naar het museum

Na de aangekondigde versoepelingen van gisterenavond weten we, dat vanaf volgende week vrijdag de mondkapjes en de QR-code niet meer nodig zijn bij het betreden van de Leidse IJshal.

De mondkapjes kunnen dus naar het museum.

Alleen het Westlands Schaatsmuseum zit daar op dit moment niet op te wachten.
Vanmorgen fietste ik naar de gebruikelijke boodschappen op de Boerenmarkt en bij "De Helianth" naar het bouwterrein van IJshal "De Vliet".
Daar was het zeer nat, maar als je de regenval van de afgelopen middag, avond en nacht in ogenschouw neemt, is dat niet zo gek.


Na door de grote plassen bij de ingang gefietst te hebben, zag ik de vorderingen van de bouw.

Vanaf het fietspad langs de Vliet zag het er zo uit.

Met een omweg over de Oostvlietweg fietste ik naar huis toe met lentetemperaturen.

Door windkracht 5 voelde het echter wel wat kouder aan.

Ik zag het trappen tegen de wind in maar als een goede krachttraining.

Na de lunch keek ik naar de 1500 meter bij de shorttrackvrouwen. Suzanne Schulting pakte daar na tweemaal goud en eenmaal zilver nog een bronzen medaille mee.

Daar draait het in de topsport om: pieken op het juiste moment. Maar wel met een mondkapje op op het podium.....

Geen opmerkingen: