donderdag 28 juli 2022

Dreven en duinen

Het was vandaag prima weer voor buitenactiviteiten. Met mijn vrouw fietste ik aan het eind van de ochtend naar de volkstuin. Vandaar fietsten we via de lommerrijke Wassenaarse dreven naar de Residentie.

Daar hadden we afgesproken om met één van onze dochters een vorkje te prikken op een terras. In de schaduw was het prima uit te houden. Het was gezellig en de makreelsalade en de scones smaakten me prima.


Op de terugweg zouden we door de duinen fietsen. Daarvoor reden we richting haven van Scheveningen, waar we de Noordzeeroute oppikten. De route was totaal gewijzigd sinds de tijd, dat wij die op onze fietsvakantie richting Frankrijk gereden hadden.

In de duinen aangekomen hadden we de wind pal tegen. Vooral de combinatie met het klimmen zorgde voor een prima trainingsrit.

Terug op de volkstuin aten we een banaan en dronken muntthee. Na een klein klusje fietste ik met een kleine omweg naar huis. Thuis aangekomen stond de dagteller op 50 kilometer. Daar kon ik mee thuiskomen.

Geen opmerkingen: