dinsdag 26 juli 2022

In vogelvlucht

Het klimaat van de Negentiende eeuw met zijn strenge winters hebben we allang niet meer.

We zijn dan ook allang blij, dat we sinds 1976 kunnen schaatsen in de Ton Menken IJsbaan

Momenteel wordt er druk gebouwd aan de opvolger van de Leidse IJshal aan de Vondellaan. Aan de Voorschoterweg verrijst Zwembad & IJshal "De Vliet".
Vandaag kreeg ik van 2 zijden foto's toegestuurd van een artikel in het Leidsch Dagblad.

IJshal "De Vliet" in Vogelvlucht.

Vanmiddag fietste ik erheen om vanuit het kikkerperspectief wat foto's te maken. Het hek zat dicht. De bouwvakkers genoten van hun bouwvakvakantie. Door op een betonblok bij de ingang te klimmen, kon ik toch wat foto's maken.

Zodra er weer activiteiten op het bouwterrein te zijn, zal ik me melden.

Geen opmerkingen: