woensdag 20 juli 2022

Testrijdersrit

Het mag genoegzaam bekend zijn, dat ik me in de Leidse IJshal graag opoffer als testrijder.

Nu was het vanavond heerlijk weer om nog een stukje te gaan fietsen.
Nu wordt op dit moment de laatste hand gelegd aan het fietspad tussen de Stevenshof en Wassenaar. Ik vermoedde, dat het vlak bij het Valkenburgse meer het beste zichtbaar zou zijn. Hetgeen klopte.

Een hek stond dusdanig open, dat je er niet met je fiets door kon, maar dat je wel richting tunnel onder de A44 kon wandelen.

Na een paar foto's genomen te hebben, fietste ik terug naar de Stevenshof. Ik had al diverse keren wandelaars zien lopen langs de Schenksloot, en daar mijn fiets hier wel langs de hekken kon, begon ik aan mijn testrit.

Ter hoogte van de Rijnlandroute werd het asfalt rood en kon ik rustig doorrijden naar het viaduct annex ecoduct.

Je kon makkelijk onder het viaduct van de A44 fietsen.

Daar het hek de toegang voor fietsers nog verspert, moet je hier nog keren.

Via het andere nieuwe fietspad trapte ik naar de ventweg langs de A44.

Ook hier versperden hekken de weg.

Overmorgen gaat het fietspad 's avonds open voor gebruikers. Deze testrijder heeft het nieuwe fietspad goedgekeurd. Ga ervan genieten!

Geen opmerkingen: