dinsdag 18 november 2014

Schaatsloze dinsdag


Hoewel ik aan de beterende hand ben, voel ik me niet fit genoeg om weer aan de slag te gaan, noch op mijn werk, noch op de smalle ijzers. Een afspraak met mijn directeur voor vanmiddag heb ik verzet, terwijl ik de "Krasse knarren" gisteren al had gemaild, dat het er niet in zat, dat ik er vanmorgen bij zou zijn in de Leidse IJshal.
Gemiddeld komt het 1 keer per seizoen voor, dat ik een schaatsloze dinsdag meemaak. Dit keer is het vrij vroeg in het seizoen. Hopelijk heb ik het nu voor de rest van het seizoen gehad.
Echt gelukkig valt dit niet met het oog op de 1000 rondjes van Leiden op zondag 14 december. Maar ja, ziekte kun je niet plannen. Het overkomt je.

Het enige voordeel is, dat je vaak minder trek hebt, dus eet je wat minder. Met 3 dagen rust ben ik een kilo lichter geworden. Als het maar niet komt, omdat de spieren geslonken zijn....
Desondanks ga ik straks verder met de vervolgcursus "Slapend slank worden".

Geen opmerkingen: