maandag 26 oktober 2020

Een uitgestelde buiging ten afscheid

Zondag gaat mijn pensionering in. Momenteel ben ik mijn vakantiedagen aan het opmaken, hetgeen trouwens uitstekend bevalt. Van een baan naar ijsbaan.
Voor vanavond stond mijn afscheidsfeest na een kleine 36 jaar werken bij de Katwijkse Bibliotheek in onze agenda. Maar ja, zoals zo vaak dit jaar gooit Corona roet in het eten. Het geplande moment voor een buiging ten afscheid ging dus de mist in.

Vandaag kwam onze oudste dochter haar zoon ophalen, die een nachtje bij opa en oma had gelogeerd.

Bij deze gelegenheid kreeg ik een roos van haar en een kaart van de kinderen, hun partners en onze kleinzoon.

Op deze kaart stond, dat ik van hen een cursus "Creatief schrijven: inspiratiebronnen" mocht gaan volgen. Het is een online cursus van 6 weken. Ik ga er met veel plezier aan beginnen.

Wie weet, tot welk resultaat deze cursus gaat leiden.

Met het uitstel van het afscheidsfeest zit ik helemaal niet. Die buiging ten afscheid komt wel een keer. Het voornaamste is, dat iedereen gezond blijft. De rest is bijzaak.

Geen opmerkingen: