donderdag 9 juni 2022

Boursinloop

Dat we een kletsnatte week achter de rug hebben mag genoegzaam bekend zijn. Vanmorgen werden we wakker met een kleine regenbui, maar gisteren was het al heel wat serieuzer.

De weersomstandigheden nodigden niet bepaald uit om langdurig buiten te zijn. Wel fietste ik iedere dag, vaak met een omweg, naar de volkstuin. Daar kon ik me op mijn specialiteit uitleven: aardbeien plukken. 
Vanmorgen ging ik 5 kilometer hardlopen. Daar er een paar doosjes boursin gehaald moesten worden, liep i via de rand van de Stevenshof en door het park van Ter Wadding naar de Stevensbloem.

Daar kocht ik 2 doosjes boursin, die ik in de zakken van mijn hardloopjasje stopte. Zo liep ik met iets meer gewicht de laatste kilometer naar huis, waar ik er een duurloop van 5 kilometer in het zonnetje op had zitten.

Geen opmerkingen: