dinsdag 14 juni 2022

De lepelaar

Gisterenavond trok jong en oud naar de Johan Cruijff Arena om te gaan luisteren naar "The Rolling Stones".

Maar helaas, Mick Jagger heeft corona en het concert is uitgesteld. Zelf hebben ze daar een toepasselijk lied over geschreven.

Zelf had ik geen kaartje, dus ik kon onbekommerd naar de droogtraining gaan.
Vandaag hadden mijn vrouw en ik een vrij rustige dag. Ik deed boodschappen bij "De Helianth", uiteraard met een omweg, en na thuis het brood klaargemaakt te hebben fietste ik naar de volkstuin. Daar lunchte ik met Ada, waarna ik de aardbeien plukte op deze halfbewolkte dag.
Via de Landgoederenroute, de Horstlaan en de Velostrada trapte ik naar huis toe. In de weilanden langs het fietspad aan de rand van de Stevenshof zag ik een lepelaar.

Het is niet wereldschokkend, maar leuk is de terugkeer van de lepelaar wel.

Geen opmerkingen: