zaterdag 11 juni 2022

Klein Duimpje en de dag van de Minibieb

Het is vandaag de dag van de Minibieb. Als gediplomeerd bibliothecaris met ruim 4 decennia ervaring deed ik daar natuurlijk aan mee.

In die ruim 40 jaar heb ik geleerd, dat je je doelgroepen goed moet leren kennen. Bij een Minibieb richt je je natuurlijk op de kleintje. Zodoende kwam ik vandaag in nauw contact met Klein Duimpje.

Hij bezit hetgeen iedere hardloper graag aan zijn voeten zou willen hebben: Zevenmijlslaarzen.

Een marathon is dan een fluitje van een cent, waar je niet als een berg tegenop hoeft te zien.

Als tegenprestatie nodigde Klein Duimpje me uit om bij hem op het werk wat te komen drinken. Daar het heerlijk weer was, was het geen probleem om samen met mijn vrouw naar Hillegom toe te fietsen.

Met Bas, Nel en Joep zouden we daar een biertje drinken. We hadden een tafel binnen gereserveerd, maar gezien de weersomstandigheden wilden we graag in het zonnetje zitten.

Gelukkig was dit mogelijk, zodat ik de Madhill kon proeven.


Klein Duimpje mag vaker boeken komen lenen bij onze Minibieb. Ik breng dan graag een tegenbezoek....

Geen opmerkingen: