dinsdag 28 juni 2022

Uitgestelde droogtraining

Gisterenavond viel de droogtraining letterlijk in het water. Ik wist, dat de meeste deelnemers aan de droogtraining van de IJVL op vakantie waren, dus ik liet een appje uitgaan, of er nog iemand zou komen. Dat bleek niet het geval te zijn, dus ik liet als trainer de schaatsplanktraining vervallen. Om nou in mijn eentje de training aan mezelf te gaan geven....

Vanmorgen kwam de herkansing. Mijn vrouw ging zwemmen in het Valkenburgse meer en fietste erheen. Ik liep de 2 kilometer er naar toe, waarbij ik kon genieten van het zomerse uitzicht.

Terwijl Ada in het meer heen en weer zwom, deed ik een serie droogtrainingsoefeningen.

Ada deed met me mee, want ze zwom met droog haar.

Terwijl ik op het strandje heen en weer liep, zag ik een vis liggen.

Zo konden mijn vrouw en ik na de training meteen aanschuiven voor een goed ontbijt.

Geen opmerkingen: