zaterdag 25 juni 2022

Rondje Valkenburgse meer

Na de hitte van donderdag bracht een onweersbui op vrijdagnacht een flinke afkoeling.

De 15 millimeter neerslag zorgde ervoor, dat de regentonnen op de volkstuin geheel of grotendeels gevuld waren, terwijl zowel gisteren als vandaag de temperatuur op een aangenaam niveau kwamen te liggen.

Op beide dagen deed ik op diverse plekken boodschappen en ging ik ook een keer naar de volkstuin om aardbeien te plukken. Op doktersadvies: "Pluk de dag!"

Met al die kleine ritjes fietste ik op beide dagen 30 kilometer. Hiermee kwam het totaal vanaf maandag op ruim 200 kilometer. 
Daarnaast heb ik viermaal gelopen, inclusief de droogtraining van afgelopen maandag. Vanmorgen maakte ik voor het ontbijt het kwartet vol.

Terwijl mijn vrouw wat Lego in elkaar zette, liep ik van huis uit een rondje van een kilometer of 6 naar, langs en van het Valkenburgse meer. Ik kan u verzekeren, dat het zaterdagmorgen om 7 uur nog niet druk is bij dit tegen Leiden aan gelegen recreatiegebied.

Geen opmerkingen: