zaterdag 14 september 2019

Sleutelloop

Gisteren was het vroeg dag. Om 6 uur was ik al uit de veren. Ik mocht oppassen op mijn kleinzoon. Een dagje ontstressen. Daar hij nu goed loopt, kun je niet meer zomaar de speeltuintjes ongevraagd passeren. Vooral de grote ronde schommel was een groot succes. Als je die stralende kinderogen ziet....
Vandaag zouden we diverse familieleden op gezoek krijgen. Dat betekende, dat er voldoende voorraad in huis moest zijn. Dat betekende dus twee fietsritjes met boodschappentassen in plaats van een.
Thuisgekomen moest ik een fietssleutel bij laten maken. Weer op de fiets stappen, zou het makkelijkste zijn, maar daar ik met het oog op de Halve marathon van Katwijk aan het eind van de maand ging ik lopend naar het centrum van Voorschoten.
Bij Heijmans hadden ze de desbetreffende sleutel echter niet op voorraad. Onverrichter zake keerde ik op mijn schreden terug. Eind volgende week is het nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Denk echter niet, dat ik er mee zit. Het was prachtig weer om te rennen tijdens deze sleutelloop.


Geen opmerkingen: