donderdag 26 september 2019

Comeback Kid

In de sport is het een fenomeen. Een sporter, die allang afgeschreven is, maar toch terugkeert. De Comeback Kid.
Vandaag kwam ik ook in deze categorie terecht. Op deze vooral aan de kust net als gisteren kletsnatte dag, fietste ik om half 9 naar de tandarts toe.
Nadat de mondhygiëniste het tandsteen van mijn gebit gebikt had, ging tandarts Blanksma mijn gebit controleren. Het resultaat was, dat ik terug mag komen voor een behandeling.
Zelf keerde ik daarna in de regen ook weer terug. Ondanks dat ik gisteren voor een gesloten deur stond, fietste ik toch naar de Leidse IJshal, waar ik met Aad van Tol het spuitwerk in de hoeken verrichtte, terwijl Piet van den Harskamp met de Zamboni op het grootste deel van de ijsbaan een laagje water aanbracht.
Ik heb zo'n vaag vermoeden, dat ik in de Leidse IJshal dit jaar heel vaak een Comeback Kid zal zijn.

Geen opmerkingen: