vrijdag 24 december 2021

Kerstloop

Waar het een paar dagen geleden op klomphoogte nog een graad of 8 vroor, daar tikte de temperatuur vanmiddag 10 graden Celsius aan.

Mijn vrouw hield zich vandaag bezig met de voorbereidingen van de kerstmaaltijden, ik zorgde voor de boodschappen voor mijn schoonouders en voor onszelf.

Ook fietste ik nog even langs het revalidatiecentrum, waar een van mijn zussen aan het herstellen is van een operatie. Het gaat gelukkig iedere dag beter.

Daar er maar twee bezoekers per dag mogen komen, sprak ik haar per telefoon voor het raam van haar kamer. Ik wilde de directe gezinsleden niet in de weg zitten.
Na de boodschappenrondes lunchten Ada en ik samen, waarna ik mijn geplande Kerstloop ging maken. Alleen de route werd iets anders dan gepland. Er was een kerstkaart vergeten. Het nuttige met aangename combinerend liep ik een rondje van 7 kilometer door Noord-Hofland en de Stevenshof.

In de regen, dat dan weer wel. Maar je mag blij zijn, dat je dit op mijn leeftijd nog allemaal kunt!

Geen opmerkingen: