vrijdag 16 november 2012

9 dorpen en 1 stad

Op de site van het Leidsch Dagblad stond vandaag als kop: Leiden marathon: 9 dorpen en 1 stad.
Kort maar krachtig werd daarmee het parcours van de Leiden marathon van 2013 weergegeven.
Op de site van de marathon van Leiden is een gedetailleerde beschrijving van het parcours te vinden.
De kop "Het mooiste parcours van Nederland" is niet eens zo slecht gekozen. Ik ken de andere marathons niet, maar het gekozen parcours is inderdaad prachtig.
Het loopt voor een deel parallel aan het parcours van de Molen- en Merentocht en iedere schaatser zal beamen, dat het daar erg mooi is.

Binnenkort ga ik me samen met Hans Boers opgeven. Voor Hans wordt het zijn tweede marathon na zijn debuut in Amsterdam. Voor mij wordt het alweer de 11e.

Op een of andere manier is het een getal, dat wel bij me past....

Geen opmerkingen: