vrijdag 9 oktober 2015

Abonnement


Net als de afgelopen jaren heb ik bij de Leidse IJshal weer een abonnement genomen, hetgeen ik iedere schaatser van harte kan aanbevelen. Voor € 140,- kun je tot eind maart op de publieksuren zoveel schaatsen als je wilt!
Het eerste verschil dat opvalt bij de beide abonnementen betreft de pasfoto's. De ene heb ik moeten gebruiken voor mijn paspoort. Daar moet je als een stuk chagrijn op kijken. Eigenlijk hoort dat niet thuis op een abonnement van een ijsbaan. Dit jaar heb ik die fout hersteld. Je mag gerust uitstralen, dat je met veel plezier het ijs op gaat.
Het tweede verschil betreft de kleur. Het ietwat fletse oranje is vervangen door roze. Dat past mooi bij de start van de Giro d'Italia op 6 mei in Apeldoorn komend jaar. Deze Pink Floyd-fan heeft hoge verwachtingen van Tom Dumoulin.

Geen opmerkingen: