woensdag 24 november 2021

Op de grote stille heide

Vanmorgen ben ik boodschappen wezen doen in de mooie Leidse binnenstad. Naast het gebruikelijke bezoek aan de Boerenmarkt en "De Helianth" bezocht ik nog een aantal winkels in de Sleutelstad met het oog op Sinterklaas. Tussendoor moest ik boodschappen naar huis brengen, daar ik ook nog een tas vol chocoladeletters halen voor de IJVL.

Tussendoor fietste ik naar de Voorschoterweg om de vorderingen aan de bouw van IJshal "De Vliet" te aanschouwen.

Er waren sinds mijn laatste bezoek weer aardig wat heipalen de grond in gegaan en er wordt nog volop geheid.

Ondanks dat we geheid een mooie 250-meterbaan krijgen, is er vooralsnog geen sprake van een "grote stille heide".

De werkzaamheden gaan onverdroten voort.

Deze onbezoldigde reporter zal u op de hoogte houden van de ontwikkelingen.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen, dat er al volop geoefend wordt voor de openingsact van het gecombineerde Zwembad en IJshal "De Vliet".

Geen opmerkingen: