zaterdag 5 augustus 2023

Volkstuinloop

Na een vijfdaagse werkweek in IJshal De Vliet had ik vandaag een snipperdag. Je moet immers andere vrijwilligers ook de kans geven om een steentje bij te dragen.

Vanmorgen fietste ik naar "De Helianth", waar ik de boodschappen haalde voor mijn schoonouders en onszelf.

Ik maakte een lunchpakket klaar voor mijn vrouw, die de hele dag op de volkstuin door zou brengen om aldaar een Mondriaan van steen neer te leggen, en bracht dat naar haar. Dat deed ik op weg naar haar ouders.

Weer thuis deed ik mijn sportschoenen aan op deze voor begin augustus koude dag en ging voor de tweede keer vandaag naar de volkstuin.

Dit keer hardlopend. Dit met het oog op de langdurige regen, die eraan zat te komen. 

Dat had ik goed gezien. Op de terugweg kreeg ik te maken met de eerste regendruppels.
De loop van 10 kilometer sloot ik af met een extra lus over dit kamillepad.




Geen opmerkingen: