maandag 14 oktober 2024

Nieuwe weg naar Nava

Na een goede nachtrust bleven we nog even wat langer liggen. Toen we opstonden zagen we na het optrekken van de rolluiken een prachtige zonsopgang.

Om 9 uur zaten we aan de ontbijttafel. Daarna draaiden we een was, maakten een boodschappenlijstje en na de koffie en thee ging ik hardlopend via Paraes en Orizon via een eerder weggetje naar Nava, waar ik bij Yebio alle boodschappen in mijn rugzak deed.
Ik was begonnen met een licht buitje, maar voor ik bij Yebio was, liep ik in het zonnetje met 20 graden Celsius. Met een klein ommetje door La Reposera liep ik op huis aan.


Ik haalde de was uit de machine en hing deze te drogen op het balkon. Daarna douchte ik me. Af en toe stak de wind op, zodat de was na de zwarte bonenschotel 2 uur later alweer kurkdroog was. Deze vouwde ik op, waarna er tijd was om in "Musch" van Jean-Marc van Tol te lezen.

Aan het eind van de middag plukte ik met een prachtig uitzicht een bakje frambozen. Ada maakte inmiddels vijgenjam.


We aten salade met een hamburger en brood met kefir met muesli en frambozen als toetje.

Daarbij deelden we een grote fles Voll-Damm.

Geen opmerkingen: