woensdag 9 oktober 2024

Transponder

Met het doen van boodschappen in de Leidse binnenstad had ik er al twee fietsritten naar en van het centrum van de Sleutelstad opzitten, toen ik vanmiddag om kwart voor 1 naar IJshal De Vliet fietste. Daar had ik een afspraak bij Ooms Sport met één van onze jeugdschaatsers. Ik zou helpen bij het huren van de schaatsen voor het komende seizoen.

Ik had nog een kortingsbon liggen van de Wintertriatlon, die ik wilde gebruiken bij de aanschaf van een transponder. De oude rondenteller begint af en toe te haperen en daar de transponderregistratie goed blijkt te werken met zowel het aantal rondjes als de rondetijden, leek het een geschikt moment om over te stappen. Ik kocht dus een mylaps-transponder.

Vanmiddag was ik enige tijd bezig met het registreren van deze nieuwe aankoop. Morgen ga ik bij de "Krasse knarren" uitproberen of de aankoop ook echt doet, waarvoor ik het heb aangeschaft.

Geen opmerkingen: