Vanmorgen zouden onze kleinzoons komen om een paar nachten te logeren bij opa en oma. Ze zouden er om een uur of 11 zijn. Ada ging boodschappen halen bij de Oogstwinkel, ik bracht het groente- en fruitafval naar de volkstuin.
Onderweg trof ik een wegblokkade, waar ik nog maar net langs kon.
Er werden sloten uitgebaggerd en ik zorgde ervoor, dat ik geen modderfiguur sloeg.
Op de terugweg naar huis zag ik in de berm Jacobskruiskruid staan, een giftige plant, die dinsdagavond bij de lezing over giftige planten nadrukkelijk genoemd werd.
De jongens werden op de afgesproken tijd gebracht door hun moeder. Na de koffie en thee vertrok onze oudste dochter naar huis. Nadat de jongens wat gespeeld hadden, gingen we lunchen. Tijdensde lunch kregen we Asturias aan de lijn.
Waar wij het vandaag met bewolkt weer moesten doen, zag het er in Spanje stukken zomerser uit.
's Middags gingen we nog naar een speeltuintje in de buurt en gingen een ijsje eten bij "Luciano". 
Thuisgekomen gingen onze kleinzoons weer spelen, terwijl ik het bed opmaakte. We aten 's avonds macaroni met bloemkool en broccoli en kipfilet met yoghurt, vla, aardbeien en slagroom als toetje.
Oma bracht de logeetjes naar bed, opa deed de grote vaat. Om half 10 was het rustig in Huize Breed.
vrijdag 12 juni 2026
Logeetjes
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)

Geen opmerkingen:
Een reactie posten